Markkinointimoka

Markkinointimoka

posted in: Artikkelit | 0

Siis EI, EI, EI oo todellista!!!

Siinä se; kunnon MARKKINOINTIMOKA! Nyt kun itsekin katson tuota kuvaa, niin kyllä, kyllä sen voisi ajatella viittaavan johonkin uskontoonkin.

Onneksi minulla on asiakkaita, jotka puhuvat suoraan! Ja niin me puhuimme. Asiakkaani oli varma, että kuva viittaa siihen, että olen hurahtanut nimeltä mainitsemattomaan uskonlahkoon. Häntä jännitti tulla kasvohoitoon, koska hän pelkäsi, että alan ”käännyttää” häntä. Hoidon loppupuolella hän lopulta huokaisi tämän pelkonsa ääneen, kun oli vakuuttunut hoidon kuluessa, ettei hän ollutkaan oikeassa ajatuksissaan.

Niin, miksi maailmassa on sotia? Väärinkäsityksiä ja -ymmärryksiä puolin ja toisin. Yksi näkee yhtä ja toinen toista. Minulle tuo kuva edusti hoitavia käsiä. Käsillänihän minä työni teen. VALOpallo käsien välissä oli hauska, kun siihen mahtui hyvin yrityksen nimi (VALOiza). Sen voisi ajatella kuvastavan myös energiaa. Ja noilla energiahoidoilla, joita myös teen, ei todellakaan ole mitään tekemistä minkään uskontokunnan kanssa.

Kuten asiakkaani kanssa puhuimme, eivät kaikki asiakkaani ole kiinnostuneita energiahoidoista ja se saattaa myös jännittää muitakin, joutuuko hoidon aikana ”käännytyksen” kohteeksi. Siksi ja juuri siksi kosmetologin ja energiahoitojen erottelu toisistaan on jo nettisivujeni ensimmäisellä sivulla. Kenenkään ei tarvitse edes lukea sitä mitä ei kiinnosta lukea.

Kosmetologi on kosmetologi ja kun varaat aikaa kosmetologille, saat kosmetologin palveluita. Jos kysyt, minä kerron energiahoidoista, jos et kysy, en kerro. Niin yksinkertaista se on. Minulle. Mutta minäpä tiedänkin itse mitä hoitolassani tapahtuu. Ja nyt tiedät sinäkin.

Minua kyllä kiinnostaisi kovasti tietää, miten sinä näet tuon mainoksen kuvan? Mitä sinulle tulee siitä mieleen? Kommentoithan facebookissa?! Olisi minulle todella arvokasta tietoa, etten enää mokaa ”väärällä” kuvalla.

Kiitos kun luit, toivottavasti tämä selonteko auttoi arvelijoita.
<3
Anni